مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-24سياسي

«کمک مؤمنانه» در زیرکوه| از کمک میلیاردی مردم تا اعطای 60 فقره وام قرض الحسنه


فرمانده سپاه زیرکوه با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در راستای اجرای این طرح، گفت: در مرحله اول این طرح یک میلیارد و 400 میلیون تومان و طی مرحله دوم گام دوم «کمک مؤمنانه» مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک مردمی و خیرین جمع آوری شد.

- محسن کاری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در زیرکوه با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه ، اظهار داشت: فرمایشات ایشان سبب شد تا همه از نهادهای حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد و بنیاد مستضعفان گرفته تا ارتش و سپاه و اوقاف برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از شناسایی شدند   وی با اشاره به ضرورت شناسایی دقیق نیازمندان، بیان داشت: در این طرح به وسیله نهادهای حمایتی شهرستان نیازمندان، اقشار کم درآمد و افراد بیکار شده در جریان کرونا در شهرستان زیرکوه برگزار شد.

کاری با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در راستای اجرای این طرح، عنوان کرد: در مرحله اول این طرح یک میلیارد و 400 میلیون تومان و طی مرحله دوم گام دوم کمک مؤمنانه مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک مردمی و خیرین جمع آوری شد.

طی مرحله سوم گام دوم رزمایش 100 بسته معیشتی و 300 بسته بهداشتی دربین نیازمندان این شهرستان توزیع شد   وی با تأکید بر اینکه با همدلی و مشارکت همه جانبه در کنار محرومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمک مؤمنانه» در زیرکوه| از کمک میلیاردی مردم تا اعطای 60 فقره وام قرض الحسنه

«کمک مؤمنانه» در زیرکوه| از کمک میلیاردی مردم تا اعطای 60 فقره وام قرض الحسنه